back in town

Nu är jag hemma från malmö! För första gången var det faktiskt skönt att komma hem. Saknar mina vänner så mycket så nu ska jag bara ägna min tid åt dom. Tågresan gick bra men fan vad jag hatar och sitta still i fyra och en halv timme alltså, usch. Har packat upp mina grejer nu iallafall och ska landa lite tänkte jag. Är ensam hemma ikväll vilket är superskönt, med tanke på att jag inte varit ensam på ett bra tag nu.


Köpenhamn

Köpenhamn

Köpenhamn

Öl öl öl

Camilla

Jag och älsklingen

igen

Hamnen

ÖL <3

Tågresan hem från danmark

Haha den här hittade vi på väg till tåget när vi skulle till danmark. tyckte bara den va så jävla klockren, hahaha HELLO FITTY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0