trött?

neeeej då jag är jättepigg och i toppform, not. nyår var sjukt lyckat! Var ju först hos mikaela på varmdö med en massa trevligt folk, åt gott och firade tolvslaget där. sen vid halv två åkte vi in mot stan till harry b james och skulle kollat när min brorsa spelade, dock kom jag och mickis för sent hahaha. men det var najs ändå! Charlie, hampe, soffe, david, felix emma ah alla var där! Så jävla bra stämning och dom stängde vid fem så då var det dags och rulla hem, full och glad :) mådde åt helvete igår, ville skjuta mig själv bara. ändå drar jag ut på harrys igen igår med soffe och co, och mår lika dåligt idag igen. fan ja måste sluta med det här, skönt att skolan börjar snart så man får liiite rutiner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0