monday sucks

För jag har för första gången på länge varit på dåligt humör idag. Trött med lite sömn och ingen energi alls. Men skitsamma, vill bara att Januari-Februari-Mars ska försvinna. Absolut tråkigaste och mest deppiga månaderna på hela året. Snö,slask,kyla, fyfan! Men sen i April börjar mysiga våren komma fram, och jag längtar! Fast jag längtar till slutet på Februari också faktiskt, för då drar jag ner till malmö! Finally, känns som det var ett tag sen nu och jag behöver komma bort ett tag och bara umgås med två helt underbara människor som betyder otroligt mycket för mig. Tänk, då när jag åker dit blir det ett år sedan jag var där och praktiserade i två veckor, känns som igår?! Tiden bara rinner iväg, förstår inte! GAH

Och på tal om en helt annan grej så måste jag boka tatueringstid! Men jag glömmer det hela tiden, nää ska ta tag i det nu på riktigt för jag är galet sugen nu!!! :D



Den ska fast på höften, och stå rakt! Tog bara ett sånt där snett kort för att hela texten skulle komma med ;) Its gonna be AWESOME!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0