Lördag

Hm, ja vad ska man säga om gårdagen? Förutom MISSLYCKAD!? Dock hade vi jävligt trevligt på Dovas innan, där vi började kvällen. Sunkhak, men whatever det är mysigt och billig bira! Haah, iallafall så blev jag och Josse uppraggade av typ tio killar från manschester, galet roligt var det haha, fast lite jobbigt att behöva babbla engelska när man var lite glad i hatten. MEn dom var stört sköna, sen drog vi till göta ark och mötte upp tilda och olli och tog en öl där. Sen drog vi till Metro, ÄCKLIGASTE stället jag varit på i hela mitt liv. fyfan va snuskigt det var alltså. Och vakterna var ju sjuka i huvet, slängde ut josse som var nyktrast av alla? Jävla svin som tror dom äger hela jävla världen, spy på dom. slänger ut en tjej utan jacka när det är ca 20 minus ute? Det är ju normalt, not. Fan vilket jävla adhd anfall jag fick alltså, och då ska vi inte snacka om vad josse fick. Herregud.. Polisanmälan fick dom iallafall!

Kommentarer
Postat av: sofia.blogg.se

tönt! märker att du är nyss fyllda 18år!

2010-01-30 @ 15:33:30
URL: http://sofia.blogg.se/
Postat av: sofia.blogg.se

Tönt! märker att du är nyss fyllda 18år.

2010-01-30 @ 15:40:09
URL: http://sofia.blogg.se/
Postat av: beccss

men lilla gumman att du orkar sitta och kommentera, sluta läs då för helvete. get a life

2010-01-31 @ 10:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0