jag har börjat älska livet

Början på nya året har inte varit annat än toppen! Jag njuter med alla runtomkring. Jag stiger upp ur sängen och känner mig lycklig, har så mycket bra i mitt liv som jag har insett nu. Nya dörrar har öppnats för mig och jag har lämnat allt gammalt skit bakom mig en gång för alla. Känns så jävla underbart att allt har gått så lätt ändå, från att jag bestämde mig hur jag ville ha det. Trodde det skulle bli ett helvete, men faktum är att det har varit tvärtom. Himmelrike typ. Jag är glad för det mesta nu, och jag ser fram emot saker och ting, och framförallt så har jag så otroligt roligt när jag hittar på saker! Förut tyckte jag allting sög, nej nej LIVET ÄR UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0