iiiih :)

fan va bra jag mår! måste bara säga det, jag känner mig lycklig och glad för en gångs skull. ÄNTLIGEN! :) förstår inte varför jag daltade fram och tillbaka med förra kärleken när jag ändå mådde så jävla piss av det?! det kommer jag nog aldrig förlåta mig själv för! Men jag mår verkligen bra nu, har så underbara människor runt omkring mig och njuter verkligen av livet. Har träffat så många nya och fina människor som kommer stanna kvar i mitt liv. Har verkligen längtat efter dom här känslorna som får mig och må så bra som jag gör. Och vilka galna kvällar vi haft det här jul lovet, kommer aldrig glömma <3

Kommentarer
Postat av: ;D

va bra! ;D

2010-01-05 @ 20:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0