30 Januari, kommer aldrig glömma!

Vart ska jag börja någonstans? Jo, igår spenderade jag hela dagen hemma med mamma och kenta och glodde på film. Jag var allmänt seg och trött. Sen vid sex åt jag middag hemma hos mormor. Efter det hade jag bestämt med Micke och co att vi skulle dra hem till honom, och sen vidare till Dennis. Jag hade under dagen smsat med Calle Kristiansson ni vet :D Och när jag är hos micke så ringer min mobil. Jag står och häller upp rosévin i ett glas, så Clara svarar på min mobil : Clara på beccas mobil, aa ett ögonblick! Så ger hon mig luren, och på skärmen står det Calle. Jag blev så jävla nervös så jag trodde jag skulle dö, men när jag väl tog tag i luren så börjar vi snacka och jag hör direkt att det är han med hans charmiga skånska. Han säger att han och hans vän ska softa hela kvällen hemma hos dem, och frågar om jag vill komma över. Jag höll på och ramla baklänges men ville självklart åka dit. Så jag ringde Josse och frågade om hon ville med, och självklart bangade hon inte. så vi drog till dom, och han bad mig och ringde när vi var framme. Så jag ringde, så kom Calle och mötte oss vid centrum. Kändes så overkligt hela grejen. Men iallafall, så började vi snacka lite och tog en cigg på vägen till deras hem. Där hemma var hans skånska polare, asskön grabb som hette Tobbe. Dom skulle käka middag och var otroligt vänliga och frågade om vi ville ha också, men vi hade redan ätit. vi satt och babblade om allt möjligt och hade mycket trevligt. Efter dom hade ätit middag drack vi kaffe. Sen blev det family guy med mycket skratt, och fyfan vilken skön humor dom hade! Efter family guy blev det långfilm, och jag, JAG fick ligga och bara mysa med Calle. Känns fortfarande som en dröm, kan inte förstå.. Och när vi tillslut åkte hem smsade han mig och skrev att han ville att jag skulle stannat kvar.. Det är helt sjukt, jag förstår inte! Bästa dagen i hela mitt liv. Och josse, FAN VAD JAG ÄLSKAR DIG. FInns inga ord, du och jag föralltid. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0