2009

Som de flesta har gjort i sina bloggar tänkte jag också skriva lite minnesvärda händelser under förra året, kan vara rätt kul :)

Februari/mars, MALMÖ MALMÖ MALMÖ. Jag älskar staden, och jag älskar Camilla och David. Är så glad att jag har dom, och har alltid lika mysigt nere hos dom. Skulle lätt kunna flytta ner dit. Love it.

Maj, kvällen alla tjejer var hemma hos mig. En varm kväll med vin på balkongen och tjejsnack. Senare drog vi till Tonys födelsedagsfest.


Maj, alla mysiga kvällar uppe på ap berget med musik, solnedgång och underbara människor som bidrog till mycket s
kratt!


Juni, midsommar med Hampus, Fabey, Soffe, Marcus, Mikaela och Anni. Två galet röjiga dagar med mycket fylla och gott käk! :)


Juli, Skärgården med min bästa vän. Strålande väder alla dagar, sol och bad och grillade måltider


Augusti, bestod mest av jobb, men fick ändå spendera lite tid med min älsklingskusin, faster och Johannes, som för ö
vrigt bor i Wien.



September, småkrök hos mig med Josse, Nea och Clara innan kvällarna tog oss vidare


Oktober, Bebisen fyllde 18 år på höstlovet. Väldigt lyckad och trevlig kväll, dock har jag inte fått bilderna från den kvällen så lägger upp från hennes förra födelsedag.


November, alla galna kvällar hemma hos Max! Haha, glömmer aldrig.


December, jag och Clarisen fyllde 18. En månad att minnas, många fester och galna kvällar. UNDERBART





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0