11 JANUARI 2010

Jag började skriva med Calle Kristiansson på facebook, Idol Calle, la till honom på facebook efter första gången jag såg honom på tv, alltså längesen. Trodde aldrig i hela mitt liv att han skulle svara, men det gjorde han! Höll på och ramla baklänges, har varit kär i honom sem första gången jag såg honom på audition. Han gav mig sitt nummer utan att jag ens hade frågat om det, och frågade om mitt nummer. Jag trodde först att det var någon som drev med mig. Trodde aldrig han skulle spara det, men jag sparade självklart hans nummer. Dagen efter var jag lite smått mallig för att jag hade pratat med honom, och skojade hela dagen om att han skulle smsa mig. När jag och Mickis är på väg hem från skolan får jag ett sms. Jag trodde det var Charlie som smsade, men på skärmen stod det Idol Calle :):) som jag hade döpt honom till. Jag fick ett hugg i hjärtat och blev helt skakig. Det kan inte vara han på riktigt som smsar mig? Han skrev "Vad gör du ikväll?" Jag svarade "Inget speciellt dudå?" Han svarade" Softa bara, kan du inte skicka en bild på dig?" Då skrev jag "Adda mig på msn [email protected], så kan jag skicka där. Trodde ALDRIG i hela mitt liv att han skulle lägga till mig, herregud jag är en av alla miljontals fans han har efter sig hela tiden, varför skulle han bry sig om en tjej?  Loggade direkt in på msn, då hade jag en kontaktförfrågan. Jag höll på och dö, var så uppe i varv. Jag accepterade, och han började skriva.. Jag frågade om han hade webcam, eftersom det kändes som att det bara var nån som drev och att det var för bra för att vara sant. Han satte på den, och både jag och Mickis SKREK rätt ut. Det var han, Calle fucking Kristiansson satt framför webcamen och chattade med mig! Han hade sparat mitt nummer, han hade lagt till mig på msn, han ville prata med mig!

calle säger (17:38):

hej

va fin du är

Beccs säger (17:39):

hej

tack

calle säger (17:40):

var va det du bodde?

Beccs säger (17:41):

stureby vid älvsjö typ

calle säger (17:41):

aa okej..

calle säger (17:42):

fasen va söt du är altså..

Beccs säger (17:42):

det här känns konstig, men kan jag få se dig i webcam så jag vet att det är du påriktigt

calle inbjuder dig att starta videomottagning (med webbkamera). Vill du Acceptera (Alt+C) eller Tacka nej (Alt+D) till denna inbjudan?

Du har accepterat inbjudan att starta videomottagning (med webbkamera).

calle säger (17:44):

känner du igen mig?

Beccs säger (17:44):

haha ja vilken tur

calle säger (17:44):

hehe japp

ser sliten ut idag ser jag haha

Beccs säger (17:45):

haha nej du är fin

Webbkamerasessionen har avslutats.

calle säger (17:45):

du med..

kan du inet skicka nånn mer bild?

Beccs skickar:

Överföringen av Copy of slkdqa 009(1).jpg är färdig.

calle säger (17:49):

vacker!

Beccs säger (17:49):

tack haha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0