vill göra om i mitt rum..

Nu har jag kollat klart på filmen, låg och asgarvade för mig själv, hehe. När hon ligger i gynstolen är nästan de bästa. Men iallafall, nu sitter jag och funderar på och göra om i mitt rum. Har ju så jävla tråkigt rum, för det första vill jag ha en större och mjukare säng. 120 typ. Sen vill jag ha en vinröd fondvägg med guldiga blommor på, lite hyllor och tavlor eftersom mitt rum endast har en ljusstake på väggen. Sen vill jag köpa en röd matta, nya ljuslyktor, en garderob, och förengångskull två blommor, som jag aldrig fått ha förut eftersom morsan bara säger att dom dör här inne, skitsnack heheh och nya fräscha sängklader. Allt ska gå i rött/orange/gul/rosa som jag älskar och redan har i mitt rum, så cozzyyy. Men ikea nästa?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0