underbar helg

Ja det skulle man lugnt kunna säga. Känns som jag fortfarande drömmer, känns som jag är i en enda stor drömbubbla. Känns så jävla sjukt allting. Trodde aldrig det här skulle hända, men jag är så glad att det har gjort det och att jag har fått uppleva den här helgen med C. Och ni dumma idioter som kommenterar och säger att han vill leka av sig och att man inte ska förvänta sig nått, tror ni seriöst att jag gör det? Jag är inte helt dum i huvet inte, fattar väl jag också. Jävla glädjedödare, tar ändå inte åt mig :) Hade supermysigt igår, tog en taxi till honom igår kväll, dock hittade inte taxin till gatan så vi irrade runt i 20 min typ? Sen tillslut hittade vi, så sprang han ner och betalade. Sen gick vi hem till honom och hade bara jättemysigt, mer behöver jag inte säga. Mer än att jag är hur glad som helst över att få ha träffat denna underbara människa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0