tursday

Somnade som en stock igår, det var asskönt. Och när jag vaknade imorse funderade jag STARKT på och skita i första lektionen,men så duktig som man är slet man sig upp iallafall. Im proud! Idag är det skola sen hem och fixa klart det sista i mitt rum. Fick ju värsta flippen igår, gick upp på vinden och hämtade ner ett skit snyggt knappt använt skrivbord i mörkt trä, som jag suktat etfer länge. Men det har stått längst in på vinden. Men tillslut hittade jag alla delar och skruvar, efter många damputbrott gick det och jag fick äntligen ihop det! SKITSNYGGT är det, och tar så mycket mindre plats :) det förra jag hade var så stort och klumpigt så jag tog fram hammaren och slog sönder det igår, det var askul hahah. Fick även ur mig lite ilska så det var nice! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0