natt

har svårt och sova idag, vet inte varför. Sover i en stoor skön hästens säng, som är helt underbar. Vill sno med mig den hem, hehe fast blir nog svårt. Idag hittade jag ett par sktisnygga diesel jeans som satt som en smäck. Behövde verkligen ett par jeans så det känns bra. Imorgon jobbar både camilla och david så jag vet inte riktigt vad jag ska syssla med, måste iaf ringa praktikplatser och sen blir det nog ut en sväng. Så skönt för jag har börjat hitta överallt nu och kan sysselsätta mig på egen hand, detta är ju mitt andra hem. Sitter och lyssnar på lugn musik med john mayer, bla en fin låt som calle sjöng framför mig :) hihi, men sov så gott alla nötter. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0