myskväll

Har varit hemma hela kvällen bara, och myst för mig själv. Kände att jag behövde det för det var ett tag sen, har sån jävla migrän också så jag vill spy.. tycker allting känns så jävla konstigt. Jag mår inte dåligt på nått sätt eller så, men allt känns bara så skumt. Har inte pratat med varandra på två månader nu, och det känns fruktansvärt bra men ovant på nått vis. skulle inte vilja att det hade blivit på nått annat sätt, men så kan jag känna med fler personer. Ett telefonsamtal blir ett sista bara, och sen skiter man i varandra. Dock tycker jag det är skönt och ta bort idioter i mitt liv som jag mer än väl klarar mig utan. Mitt liv rullar på som fan nu och det är underbart, har så mycket och se fram emot nu! Studenten, skivor, jobb, ah men nya dörrar öppnas hela tiden! :D

en jättegammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0