morsning

vaknade precis, trodde inte vi skulle till skolan men tydligen hade min grupp sms terrat mig och jag har inte hört nånting alls, sovit som en stock. men nu är jag uppe iallafall och det ska bli skönt och inte ligga hemma hela dagen idag också. Ska jobba med uf, och jag undrar hur det kommer gå.. och ett annat jävla problem, man vet ju inte hur man ska klä sig?! Jag har inga vinterskor för alla är trasiga (Jag vet att jag är jätteduktig) HAr converse som jag använder mitt i kallaste vintern, dock får jag plats med många strumpor i dem så det blir rätt så varmt ändå. Men det hade varit ÄNNU skönare om den här skit vintern försvann och våren började komma fram. Åååh va nice...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0