haha

Jag får mina ryck ibland. Fick för mig imorse att jag skulle måla om mitt rum, det är redan vitt med en nougat brun fondvägg, men jag kände för att måla om de vita igen eftersom vi hade en massa färg kvar, så jag blev precis klar, och fan va jobbigt det var kan jag säga. Ångrar som fan att jag ens började med det, när man dessutom är sjuk är det inte så smart och jobba fysiskt. Men whatever, det blev bra iallafall. Sitter nu och äter soppa som jag gjort i tre dagar, och väntar på Josse älsklingen som ska komma. Vi ska till mässan och kolla när alla våra gullungar står i sina montrar ;D yeij va skönt det ska bli och gå utanför dörren även om det är 1244 minusgrader. Ska bli SKÖÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0