guten morgen meine lieber

Onsdag idag, helgen börjar närma sig. SKÖNT, helg utan jobb och sen vecka nästa gång, lovely. Sitter i skolan nu och har uf, halva gruppen är här bara som vanligt. Snackar om om vi ska stå på mässan eller inte, men kommer ingen vart. Går lång dag idag också, suuug på det. Och igår haha kollade jag och Linnea på i taket lyser stjärnorna och grät floder kan ja säga. Usch den är så fin och sorlig alltså, mamman som hade cancer, kände igen mig så i filmen. Är så glad att min mamma klarade sig ur det där, för jag hade aldrig klarat av livet utan henne. Filmen fick mig att inse hur glad jag är som inte förlorade min mamma i den äckliga sjukdomen. Jag älskar dig mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0