dööd

jag är helt dööd. har varit full rulle hela dagen och kom precis hem. Var först i stan imorse och handlade lite, sen skolan hela dagen, efter det åkte jag till linnea och sen träffade jag felicia och nu har jag packat klart allting, fan är helt jävla slut! Ska bli skönt och sova, tänker fan sova hela bussresan imorn, även fast det inte kommer gå ;D ska upp halv sju imorn så det gäller och sova gott och palla sig upp. Men eftersom jag köpte ett jävla kilo godis idag som jag ska ha på bussen så kommer bussresan trots allt bli ganska nice, heheh kommer spy. Ska även köpa en fräsch sallad imorgon tänkte jag. Men nu blir det sängen, kanske skriver imorgon bitti men de tror jag inte. PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0