torsdag

Eftersom jag typ bara är hemma på dagarna så har jag så lite och skriva om i bloggen haha! Men idag gick jag en lång jävla promenad i denna kyla. Det var iskallt, men så jävla vackert ute! Som ett sagoland nästan tycker jag, med all snö. Sjukt fint. Sen har jag bara legat inne och degat och glott på mina ut tjatade boxar och även upptäckt ännu mer bra musik. Alter Bridges nya platta på spotify. Så jävla bra den är! Var tvungen och köpa dom bästa låtarna till mobilen, bara för att jag är så jävla töntig. Imorgon är det fredag och jag ska inte göra ett skit i helgen, bara vara hemma och mysa som jag har blivit tillsagd att vara. Ingen alkohol för mig inte. Men det är det värt, för jag ska bli bra snart!!

 

Lyssna på hela låtarna. SÅ BRAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0