söndag

Hej det var längesen jag skrev här nu! Anledningen är ju för att jag har fyllt år och fått en liten misse! Så jag har bara varit med min lille prins sista tiden haha. Är helt besatt, han är världens sötaste! Så vad har hänt sista tiden, inte ett skit. Fyllde år i onsdags, då kom vänner och familj hit och firade mig. Sen igår var det fest hos mig. Blev rätt mycke folk, men grabbarna började såklart bråka så jag fick slänga ut två stycken. Mindre kul, och otroligt töntigt, när man är snäll och bjuder hem folk för man ska ha lite trevligt så finns det idioter som alltid förstör. Aja, tänker inte ödsla energi på dom. Hade trevligt ändå, sen när dom gick. Men jag har ju vissa syndpunkter om olika saker när det har gällt min födelsedag. Men det tänker jag inte skriva här, det får folk fan tänka på själva. Tycker bara det är otroligt tråkigt ibland.




Min lilla Nisse skruttis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0