jag saknar mitt underbara landställe..

Jag var inte alls mycke på Krägga i somras. Det ångrar jag, för fan vad jag älskar det stället. Det är något speciellt som står mig så varmt om hjärtat. Har haft så mycket kul där under alla mina år. Jag brukar tänka på hur ledsen jag skulle bli om min pappa skulle få för sig och sälja det. Då skulle jag fan köpa det av honom. Jag minns speciellt en gång jag var där, med Linnéa. Sommaren 08. Vi hade precis börjat hänga med ett nytt umgänge. Jag och Nea åkte ut med min pappa. Vi grillade, badade och hade så himla mysigt. Den kvällen tog jag och Nea cyklarna och cyklade till Ekolsundsbron. En stor bil bro, där vi alltid brukade sitta under, för det var som en gång som var precis under själva bron. Där satt vi den kvällen och pratade om dom nya killarna vi hade börjt hänga med. Linnea var förtjust i Sebbe kommer jag ihåg. S ringde min mobil den kvällen, när vi satt under bron. Han sa att han saknade mig. Det var den gången jag insåg att jag nog var kär trots allt. Vi pratade på bra länge, och kom fram till att han och Sebbe skulle komma ut till oss dagen efter. Det skulle bli så kul! Dagen efter solade vi halva dagen och spelade kubb. Vid eftermiddagen skulle dom komma. Vi sprang till Krägga närköp och mötte dom där. Memories never die!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0