godmorgon!

Idag mår jag bra också, kan vara medicinen som äntligen börjar göra det den ska? Fast jag vill inte tro att det bara är medicinen faktiskt. Men men, det kan ju inte jag veta. Idag är det tisdag och jag är fortfarande sjukskriven och känner mig som en pensionär som går på mina möten och ärenden haha. Idag ska jag klippa mig och det ser jag fram emot! Skönt och bli av med mitt skatbo. Och vet ni vad kära vänner, jag fyller ju fan år om 8 dagar nu! Man märker att man blir äldre och att det inte alls är lika roligt och fylla år längre, jag hade ju glömt bort det. Men jag kommer ju vara helt extas när jag fyller 20. Det kommer bli fett. Men nu ska jag hopp in i duschen, puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0