:)

Sover så otroligt bra i min nya säng! Minst nio-tio timmar per natt utan avbryt. Somnar direkt gör jag också, och det var längesen så jag är så jävla glad för det. Idag är det fredag, men det känns inte eftersom jag går hemma varenda dag. Men nästa vecka är sista veckan sedan är det tillbaka till Tacobar.. ska jag grina eller? Nä, jag får bita ihop helt enkelt. Men dom här veckorna som jag har varit sjukskriven har verkligen behövts kan jag säga. Börjar må så mycke bättre nu och det är helt underbart! Blir nog hemma i helgen också, eftersom min ekonomi inte håller för nått annat. Måste tänka på att nästa helg kommer bli galen så jag sparar mig till då. Wihoooo ;)







Hahaha min födelsedag 07.. Fjortisar? Neeeej neeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0