en bra måndag!

Jag har inte haft en BRA måndag på hur länge som helst! Jag vaknade upp och var på bra humör imorse. Jag sov gott inatt, skrev av mig i min dagbok igår kväll om allt som jag hade inom mig. Det var så skönt och lätta på hjärtat och skriva ner precis allt som faller en in. Jag fick ur mig mycket igår, och även imorse när jag träffade min terapeut vid globen. Jättegullig tjej som jag verkligen kände att jag kunde snacka med. Det var så skönt och gå därifrån! Kändes verkligen som en sten som ramlade från bröstet. Jag har mycket inom mig som ska ut nu i samband med mina samtal. weej. Senare idag träffade jag också vinita, sjukt kul och se gullplutten igen. Var ett bra tag sen sist. Imorgon blir det klippning för min del. Ska bli så naajs och få bort mina slitna äckliga toppar. Jag gillar och vara halvkort hårig faktiskt. Går och göra fler frisyrer då fan. sist jag klippte mig var innan studenten. Men nog om det, nu ska jag hoppa in i en dusch så puss på er!





Åhåhåhåh sommar vid långsjön! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0