usch

Den här dagen har varit jobbig. Har vart irriterad hela dagen, ni vet sådär så man känner att man kan spricka av ilska vilken sekund som helst, och bara nån säger nått fel eller går ivägen för mig blir jag galen. Sen provjobbade jag min första dag på hemköp idag, vilket gick bra. DOCK var personalen för jävla otrevlig så jag höll på och smälla av, och det gjorde inte mitt humör bättre. Alla brudar var skit bitchiga, och verkade bara tycka att jag var jobbig när jag frågade om hjälp. Ingen som tog speciellt bra hand om mig, fast jag var ny. Men tiden gick fort iallafall och jag fick lära mig kassan. Det gick bra och jag kan det mesta nu känns det som. Imorgon ska jag på arbetsintervju för en restaurang vid rådmansgatan. Tjejen som ringde mig var skittrevlig så det ska bli kul och komma dit och prata med henne, får se vart det leder sen. :)

Haha bild från 06, jag bjuder på den hahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0