tjosan strosan

torsdag idag, vilket innebär fredag imorgon. NÄHE?! jo det är sant. Och då ska vi tjejer samlas hos josse för och dricka och bara myyysa och spendera några sista timmar med älskling innan hon ska åka. Sen blir det förmodligen partaj med husberg och co, vilket ska bli sjukt kul eftersom det var ett bra tag sen nu. Idag var jag på mitt första behandlingsmöte hos kbt psykologerna. Otroligt givande första möte, och jag fick reda på väldigt mycket om ångest, vad det innebär, samt panikångest. Så det känns bra och gå dit en gång i veckan nu i två månader. Vill kunna hantera den här skiten nu. Sov tre timmar inatt så är någorlunda trött, så det blir sova för mig nu, men först en ny favorit låt med avantasia. Sjukt bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0