söndag

Har vart en skön helg. I fredags var jag Clara och Elin på sommar. Stört mysigt ställe! Träffade massor som jag kände också, vilket var askul. Jag gillade stället skarpt, just att man kunde välja om man ville vara inne eller utomhus. Kändes lite som att vara utomlands när man satt ute bland alla ljus slingor och barer. Dock börjar det bli FETT kallt ute. Igår var jag med marcus och några på metro. Det sög där, as always. Ska aldrig dit igen, hatar stället. Träffade några äckliga bekanta också som jag inte hade nån lust och stöta på. Blev så förbannad när jag åkte hem så jag gick och slog på buskar och sparkade och hade mig. Så otrevliga. Blää.



You and me honey




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0