motiverad

Ja det kan man verkligen säga att jag är när det gäller att hitta ett jobb. Det är ju faktiskt sjukt deprimerande att gå hemma när alla andra jobbar. Jag vill börja jobba, tjäna mina egna pengar, och känna att man gör nån nytta. Hoppas jag finner något snart.. Blää idag flyttade min bästa vän, min andra halva till småland. Sa hej då igår, och det var sjukt jobbigt kan jag säga. En jävla klump i halsen hela helgen har man haft. Men vi ses snart älskling och jag vet att du kommer få det toppen där nere. Stockholm gonna miss yaaa! Men du kommer tillbaka, det vet jag :) just nu ligger jag i sängen och är lite sentimental. Ligger och tänker på gamla minnen med en viss person, fast jag inte borde göra det. Men går helt enkelt inte att undvika. Blir lätt så när det blir höst. Vore så sjukt mysigt och ha någon just nu. Har nästan glömt den där känslan...




& va hände med oss?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0