morsning

SÖndag idag, tråkigaste dagen i veckan. Men det är bara bita i det sura äpplet och gilla läget. Helgen har varit bra, var på harrys i fredags med alla. Verkligen ALLA. Det var stört kul, men ett stort minus var ju att toaletterna va avstängda en timme i början av kvällen typ. Lagom kul, så alla gick och pissade ute längs med vägen. Euw. Men det var grymt trevligt iallafall. Sen drog jag till Charlie i Aspudden, och det var ju laagom kul att han bodde ett stenkast från Chris.. kändes lite konstigt faktiskt. Saknar honom ibland. Men whatever, igår var jag så trött så jag låg och sov hela dagen, köpte chips,popcorn och cola. Yummie. Nu ska jag iväg på en joggingtur tänkte jag. Har blivit riktigt hurtig, och insett att jag inte kan ha mina dåliga matvanor och samtidigt inte röra på mig, sen säger ju alla att man mår så bra av att motionera så vi får väl se:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0