måndag och ingenting har hänt

Har sökt ytterligare typ tjugo nya jobb idag. I dont give up, jag ska ha ett jobb så är det bara. Skönt att det börjar bli höst sakta men säkert ute. Visst det syns inte än, men man känner att temperaturerna är lite lägre. Jag tycker det är asskönt. Och som jag alltid har sagt så är våren och hösten mina två favorit årstider. Höstens mode är ju hur nice som helst, och vem tycker INTE att det är skönt och gå ut en höst dag när solen skiner och det är lite små kyligt ute, och löven är helt gula, röda och oranga? Hur mysigt som helst! Jag längtar, dock kommer alla krypa in i sina skal nu när det är höst, men gör ju inte allt ute längre då. Men jag tycker det ska bli så mysigt! Dock vore det ännu mysigare med en pojkvän..



Gammal bild från 2008. Minns den dagen så väl. Det var eftermiddag, jag och Clara var ute vid örby och tog en lång promenad i det friska vädret. Det var September, och vi hade precis skaffat pojkvänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0