lördag

Gårdagen var spårad. Vi satt en massa tjejer hos Josse först och drack och hade sjukt mysigt, sen drog vi till micke och festade ännu mer. Jag förstår inte vart alla mina öl tog vägen! Men kvällen vart lyckad, förutom att man hela tiden slogs av tanken att Josse flyttar imorgon.. Grinade ungefär varannan timme, men det är okej tycker jag. Idag har jag legat hemma och mått fett med illa, har velat skjuta mig i huvet bara. Och nu är jag taggad på och göra nånting, men vad fan då? sånna här dagar vill man ha pojkvän :/ börja sakna att ha nån, känns verkligen skit trist och vakna upp helt ensam varenda morgon. Jag vill bli kär! Uppleva nya minnen, så att dom gamla som fortfarande ligger och gnager försvinner för alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0