pallar inte

Helgen har vart hård, precis som alla andra helger. Jag förstår inte varför jag inte bara kan vara hemma en kväll och bara ta det lugnt, men jag får panik då, det är så segt och bara sitta hemma på helger. Man lever ju bara en gång som Mickis så fint skrev i sin blogg. Och jag älskar mitt liv, det är helt underbart. Men jag mår fan inte bra av att ränna ute hela tiden. Jag är helt utmattad, inga krafter eller nånting kvar. I fredag var jag och Mickis hos dennis och krökade med resten av packet. Folket spelade Calles walking in memphis, utan att JAG hade bett om det, haha och då kom ju såklart nyheten fram. Hehe, sen igår var jag clara och josse hos adam i gröndal. Trevligt, men inte min typ av killar där. Usch, ursäkta men dom såg läskiga ut. Efter det drog vi på efterfest hos Dennis igen. Haha grabbarna var helt brända hela bunten. Somnade gott gjorde dom sen haha. Efter det drog vi till Stureby, jag mötte upp Oskar och clara och josse drog på efterfest i stureby. COOOOLT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0