minnen

Sitter och tittar i mitt fina album som jag fick av dig älskling. Har inte kollat i den på bra länge nu, men varje gång jag öppnar de kommer allt tillbaka. Det är helt sjukt hur många fina minnen vi har tillsammans du och jag. Med killar, familj, vänner, och galenskaper som vi gjort tillsammans. Blir både ledsen och glad när jag tittar i albumet. Tiden går bara så fort.. Och vissa stunder som finns i albumet vet jag aldrig kommer komma tillbaka. Det gör mig ledsen. Men det var den absolut finaste present jag någonsin har fått. Jag älskar dig mest av allt Linnea, skulle kunna dö för dig. Minnena som jag har med dig kommer aldrig nånsin försvinna från mitt hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0