ja vad ska man säga?

Har suttit och läst hela min blogg, från det första inlägget jag skrev. Och jag blir fanimig illamående när jag läser alla deprimerande inlägg som jag skrev förut. Jag mådde ju fan aldrig bra? Det var som Linnea sa till mig förut, alltid var det nånting när hon träffade mig. Jag var fan aldrig glad förut, men ändå fortsatte jag och tråna efter det största fulaste svinet i denna värld, jag förstår inte vad jag tänkte med. Och att jag äntligen har insett att jag kan få så mycket bättre än det där, är så underbart. Jag vill inte minnas de där, den förra sommaren. För det allt var bara ett jävla spel, du var ett jävla svin, kontrollfreak, du skulle bara ha kontroll. Fan jag hatar dig så jävla mycket, har tänkt så många gånger vad jag gjorde dig? Men jag gjorde inte ett skit, ändå fick jag ta alla smällar. Om man ändå fick ha dig som slagpåse och slå dig gång på gång, vad bra jag skulle må. För alla slag du gav mig, ditt jävla äckel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0