helveeeetes dag

Åh har varit så irriterad hela dagen sen vi började med UF imorse. Fan asså, jävla fyllepack som stinker sprit i skolan och fortfarande är packade, det är jätte nice, och speciellt när gurra ska börja med sina sjuka saker som och stå och torrjucka bakom en. GAH, och sen att vi aldrig får nånting gjort. Sen hade vi en asseg mediekunskapslektion som jag höll på och somna på, sen drog jag och marina till ungdomsmottagningen och bokade tid, kan behövas..... och efter det hjälpte jag mormor och bära en massa tunga kartonger, och efter det sålde jag lite fler biljetter och nu är jag hemma. Trött? SVAR JA! Har tre biljetter kvar till skivan så säg till om ni är sugna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0