fredag

skönt med fredag! Har haft så svårt och gå upp hela veckan.. så har precis tagit en nap och känner mig som en ny människa. Hade en mysig middag med mamma igår, hon satt och läste upp ett brev som hon hade skrivit till en person, jag blev så berörd, eftersom jag vart med om ett och annat med dom. Sen läste jag upp en text jag skrivit till en person om allt som jag gått egenom, hon tyckte direkt att jag skulle skicka det. Inte för att få svar eller ta upp kontakt, men för att jag har så mycket inom mig, och bara vill säga hur illa han gjort mig. Men jag vet inte riktigt ännu, får se. Ikväll ska jag träffa älsklings mickis, får se vad vi gör. Jag är sugen på och göra nått roligt, nått ovanligt. Hha det är nått fel på mig, men nu blir det duschen, hörs sen gullungar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0