.

Sitter och funderar lite, och det är helt stört att det inte alls är långt kvar till studenten. Jag börjar få lite smått panik, vad ska man göra efter? En helt ny värld kommer öppnas, jag blir vuxen:s känns så konstigt på nått sätt, har gått i skolan nästan hela livet, och snart är det slut? Kommer sakna min klass så sjukt mycket, och jag hoppas jag håller kontakten med mina närmsta i fortsättningen, även fast skolan skiljer oss åt. Åh allt känns så konstigt, blandade känslor. Visst alla längtar till studenten, men sen då? Jag vet bara att jag ska göra min sommar till något fint att minnas hela livet. Och jag vet att det kommer bli en bra sommar. Skivan är den 28 april, det kommer också bli en kväll att minnas. Fö3b i fucking love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0