underbart väder

ja nu börjar hösten närma sig, helt klart min favorit årstid. skön frisk luft, fina löv, fint höstmode och framför allt höst solen! love it. justja, träffade ju andrea igår, GALET KUL va det måste jag säga! tog en fika och satt och snackade skit flera timmar och uppdaterade om det som hänt det senaste fyra-fem åren typ? haha. och gamla minnen såklart, ska ses imorn också så det ska bli kul. älskar och ta upp kontakten med gamla vänner man inte träffat på hundra år, och man ska verkligen ta vara på dom man har. och en till rolig grej är ju att jag åker till malmö på fredag, FAN VAD JAG LÄNGTAR. sist jag var där va i mars, så det var ett tag sen. ska bli galet kul, och skönt och komma bort från sthlm även fast det bara är över en helg. är så trött på folket här så jag skulle kunna ge ut ett pann skott till hälften av alla jag känner. och ikväll blir det en dejt med clara, höhöhö




förra hösten, myyyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0