söndag

ja vet att jag typ aldrig orka blogga på helger men så är det. helgen har vart galen. i fredags var vi hos max i solna och krökade, astrevligt! jag och märta kom väl hem vid fem halv sex, då var man ju galet trött kan jag säga. sov typ tre fyra timmar innan jag gick upp dagen efter. sen blev det en fet god jävla bakis pizza med josse på myrans, LOVE MYRANS <3 sen drog vi hem och gjorde oss iordning och sen va de dags och dra iväg igen. mötte upp olga märta och tilda och drog till täby sen till en fest. efter det drog jag och josse mot sjöstad och hem till micke, det var naaajs. idag är jag dock äckligt trött och vill bara sova i hundra år. men jag hade en spårad helg iaf, det som är meningen. och imorn mina kära vänner ska jag pierca naveln :D har bokat tid kl fem imorn efter skolan, är lite rädd faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0