som fastklistrad

Nu har jag suttit i två timmar och kollat på olika tatueringar och texter. Har varit inne på en massa hemsidor och fått massa med tips och idéer, och nu känner jag bara att jag vill göra den nu. Kommer aldrig palla vänta tills jag fyllt 18 liksom hallå ;P har blivit mer och mer säker på vad jag ska skriva. Har en speciell låt som betyder väldigt mycket för mig, och sen tycker jag att namnet är sjukt jävla fint. "Love don´t come easy" hade jag tänkt. Vad säger ni om det? Vet att det är jättefå som läser min blogg men typ Mickis, Josse och alla ni kan väl kommentera vad ni tycker bara? :D


Kommentarer
Postat av: mickis

ja det var fint:D

2009-09-15 @ 22:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0