så tråkigt :(

ja det är det verkligen, att inte camilla bor i sthlm. saknar henne hela tiden, vill ha henne vid min sida. inte bara över telefonen, hon har alltid varit ett stort stöd för mig sen jag var liten. dock bodde hon här förut vid thorhildsplan, då sov jag över hos henne hela tiden! nu bor hon i malmö, långt ner i landet och det suger, kom ihåg att jag blev så ledsen när jag fick reda på att du skulle flytta ner dit. vände mig alltid till dig när jag var ledsen, nu är det inte på samma sätt. visst vi pratar i telefon typ varje dag. men jag vill ha dig här ju! Älskar dig Camilla, du är bäst,finast och förtjänar det ABSOLUT bästa som finns! Kommer aldrig släppa dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0