Mittwoch

Japp, det betyder onsdag på tyska. Sitter i skolan och har information layout. Är typ klar med min fula grafiska profil, är inte alls nöjd. Men så brukar det ju vara med mina uppgifter. aja, idag ska älsklings Märtis sova hos mig, skönt för jag vill verkligen inte sova ensam en natt till. Och Märta är en sån person som man verkligen inte känner sig ensam med och det älskar jag! Vi ska väll snacka lite om vad som händer i helgen och självklart kolla på idol och min älsklingsCalle! :D Gosh vad jag vill ha helg nu, har inte fått sova ut på hundra år känns det som, och galet festsugen är jag också, blir lätt så när man jobbat en hel helg innan liksom. Men nu måste jag jobba vidare här, men vi hörs senare! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0