malmö bitches

yes, kom till malmö igår vid fem tiden, efter en lååång och seg tågresa. dock käkade jag så mycket godis så jag trodde jag skulle må illa. men iallafall, när jag kom fram  mötte camilla mig och vi gick lite på stan och tog en fika. sen när vi skulle hem till henne och david hade hon glömt sina nycklar inne i lägenheten, SKILLAT. och david var i lund på möte som ligger låångt härifrån. ingen bil har dom heller så vi fick ringa runt halva sverige för och boka bil och skit, och vart vi skulle hämta den och sen skulle vi möta camilla och davids städare som tydligen också hade nycklar. dock trodde vi att dom bodde i malmö, men NEJNEJ lund bodde dom. så vi fick hyra bil och åka dit och tillbaka. lagom kul. kom hen vid halv nio, då var jag hungrig kan jag säga. men nu ska jag käka frulle så ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0