jag vill vara lycklig!

Jag vill kunna vakna upp på morgonen och känna mig glad på livet och tycka det är roligt och kliva upp ur sängen. Just nu känns det verkligen inte så, känns som att jag hela tiden måste hålla mig sysselsatt på olika saker för att inte deppa ihop totalt när jag bara är hemma och tar det lugnt, och så ska det ju inte behöva vara heller, eller hur? Jag måste ju klara av och vara själv nån dag och bara ta det lugnt utan att bli deprimerad och ledsen. Men som läget är just nu går inte det. Och som jag alltid sagt så är mornarna värst av allt. Vaknar och önskar varenda gång att det låg nån bredvid mig som jag älskar, och som verkligen älskar mig tillbaka. Det skulle göra att jag skulle kunna gå upp varenda morgon med ett leende på läpparna och känna att det är kul och gå upp på morgonen. Istället vaknar jag upp och känner att livet är en pest, för just nu känns allting så jävla tungt. Tur att jag har mina vänner, som jag alltid sagt. Tur.

Tänk om det fanns en "ta bort" knapp i huvet som gjorde att man glömde bort det man skulle vilja glömma bort, som gjorde en ledsen bara. Fatta vad underbart det skulle vara. Glömma minnen, personer, platser..


du är det mest betydelsefulla som finns i mitt liv hjärtat. Har aldrig delat så mycket som jag har med dig. Skulle kunna ge dig allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0