i min egna lilla värld...

Ja det blir lätt så när jag är ensam hemma och inte har nånting och göra. Blir lätt deprimerad och det är då tankarna börjar flyga fram och tillbaka. Därför jag försöker sysselsätta mig så mycket som möjligt, men är man sjuk så är man. Är så trött på och tänka på personer som inte ens är värda att tänka på, det ödslar bara min tid och för ingenting gott med sig, tvärtom så får jag bara ont i magen. Och vem tycker det är roligt och tänka på folk som får en och må dåligt och som man bara vill spotta och trampa på? Inte jag iallafall, då är det trevligare och tänka på personer som får en att må bra. Som alla runt omkring mig. Och fan vad jag ska göra allt för att träffa nån som får mig att må bra, behandla mig som en människa, visa respekt, och faktiskt visa att jag betyder nånting, inte bara tänka på sig själv och sina behov.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0