helgen-uppdatering

i fredags var jag och josse hos mig och kollade på idol, tog en långpromenad och babblade om allt möjligt. asmys! sen hände en incident som förstörde hela kvällen, as usual. i lördags jobbade jag från 9-17, och sov jättedåligt på natten så det var mindre trevligt och jobba då kan jag säga. Sen på lördagskvällen drog jag och micke till tony och tim i kristineberg och satt där och chillade och snackade skit. lugn och skön lördagskväll med tanke på att jag skulle upp och jobba på söndagen också, och igår var det sjukt lite och göra på jobbet så jag höll på och somna flera gånger. försökte hålla mig vaken genom att dricka cola och kaffe. hehe, skönt att helgen är över faktiskt och återgå till skolan. nu har jag ju lönen och längta efter som kommer på fredag, och sen blir det ju röja för hela slanten som planerat, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0