dålig uppdatering sorryyyy

den här helgen har verkligen varit spårad som jag hoppades på! i fredags var jag josse och clara på fest hos en kille i älta, as mycket trevligt folk så det var verkligen jättetrevligt där. förutom att jag och clara fick i oss lite för mycket av det goda och har viseversa minnesluckor, haha men whatever det var en galet kul kväll faktiskt! haha till och med JAG var uppe på dansgolvet, dock dansade jag inte utan det var alla andra som stod och jucka och dansade och hoppades på att jag skulle göra detsamma men nejnej haha! jag och clara kom hem fem på morgonen och var cpfulla båda två när vi vaknade dagen efter också, usch. sen igår åkte vi till olga och satt där och drack, dock var jag så jävla sliten igår så jag blev ju full på en grogg typ. sen fick vi skjuts hem vid 1 av jonas, thanks babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0