blandat

Vet inte riktigt vilket humör jag är på idag, men jag känner att det ligger på mina axlar iallafall. Funderar hela tiden hur jag ska göra med saker och ting, men jag kommer aldrig någon vart utan blir bara ledsen av alla tankar jag har i huvudet hela tiden. Jag orkar verkligen inte, mina känslor och tankar gör så jag fanimej blir dum i huvet. Behöver verkligen hjälp, för jag verkar inte kunna klara det här själv. Behöver prata med någon, någon som inte vet nånting om mig eller mitt liv, som bara kan lyssna och även ge mig respons. Få mig att känna att jag inte är en helt världelös person som jag känner många gånger, att jag faktiskt är en människa med många fina vänner runt omkring mig. Det vet jag själv att jag har, men smärtan i mitt bröst är överväldig och jag vet inte vart jag ska ta mig till, men den dämpas av allt stöd jag får från mina älskade vänner och familj. Men det är något som fattas, ett stort jävla tomrum ...
Känner mig inte alls lika stark som jag gjorde för bara några dagar sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0