ap tråkigt

har ingenting och göra och det suger. är röksugen men orkar inte gå ut, vill träffa nån men har egentligen ingen lust. vet inte vad jag vill, är galet trött också. sug på det. men jag tänker iallafall inte sitta hemma hela kvällen som en luffare och inte göra ett skit. drar alltid ut och träffar nån så då ska jag fanimej göra det idag också. ja jag vet att jag är gnällig men är inte på humör just nu. vill bort, bort från tankar,sverige,sthlm, allt runt omkring. vore så skönt... :/ och visst, hösten är på godväg och det är världens mysigaste årstid, men jag vet själv att jag alltid blir så deprimerad på hösten.. tycker allt är trist och livet suger i stort sett, och det blir mörkt och grått. men hoppas det händer nånting den här hösten som får mig att inte tänka så! brukar ni också tänka så på hösten? och känna att livet suger, isåfall välkommen in i min värld!

juste, ska förresten gadda mig när jag fyllt 18. här ska den sitta, men jag har inte bestämt vad jag ska göra än, men det lutar åt nån text.. förslag?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0