trött

hej. idag har jag vart med josse och sen mikaela, har varit helt underbart höstväder hela dagen tycker jag. veryyy nice. igår var det kröka hos max som gällde, jag clara märta och tilda åkte dit, det var väl helt okej. hade kunnat vara roligare, men sånt är livet. idag har jag haft en fittäcklig känsla i magen hela dagen och tankarna har gått nonstop i mitt huvud. jag orkar inte tänka längre, jag orkar inte ha den där skumma känslan i magen som vägrar försvinna även fast man verkligen vill det. det känns typ för tillfället som mitt liv har stannat, vet inte varför men det känns bara så, och den här jävla höstdepressionen som jag typ får jämt när det är höst och kallt.Fan kan man bli annat än deprimerad, fyfan. Om man ändå fick önska hur sitt liv skulle se ut vore ju helt jävla underbart. Och att sitta hemma en lördag kväll helt jävla fucking ensam gör ju inte saken bättre heller.
Fittarsle, åt helvete med år 2009. Fuck it. Börjar fan bli rädd för mig själv snart, jag vet snart inte vem jag är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0